We Are The Second Largest English Language School In Iran

نحوه محاسبه آخرین رکورد دانشجویان

NAC – Not Attended the Class

اگر دانشجویی از ابتدای ترم در هیچ یک از جلسات حضور نیابد، نمره او NAC اعلام می‌شود.
نکته: نمره NAC آخرین رکورد زبان آموزان به شمار نمی‌آید و در صورتی که زبان‌آموز خواهان مشاهده آخرین رکورد خود باشد، نمره آخرین ترمی که در آن شرکت کرده، به‌عنوان رکورد فعلی او اعلام می‌شود.

 

AF – Absent Fail

تعداد غیبت مجاز در سفیر 4 جلسه است و در صورتی زبان آموزی بیش از 4 جلسه غیبت داشته باشد، Absent Fail محسوب می‌شود همچنین اگر دانشجویی حتی فقط یک جلسه هم در کلاس حضور یابد و بقیه جلسات را حضور نداشته باشد، نمره او AF اعلام می‌گردد.

نکته: اگر زبان‌آموزی ۴۰ روز وقفه ثبت‌نام داشته باشد آخرین رکورد وی از AF محاسبه می‌گردد و دانشجویی که چندین ترم متوالی AF شده باشد و سپس ۴۰ روز وقفه ثبت‌نام داشته باشد، برای شرکت در ترم بعد باید مجددا تعیین سطح شود.

 

NAE – Not Attended the Exam

زبان آموزانی که به هر دلیلی در امتحان پایان ترم غیبت می‌نمایند و شرایط مراجعه به مدیر را نیز نداشته، رکورد ایشان NAE لحاظ می‌شود.

 

مراجعه به مدیر

زبان آموز مراجعه به مدیر به فردی اطلاق می‌گردد که ضمن دارا بودن شرایط ذیل و پس از گذراندن آزمون شفاهی (تعیین سطح مجدد) فقط با نمره 65، Conditional Pass اعلام خواهد شد.

  • نمره Mid بالا‌تر از 17
  • نمره CP بالا‌تر از 30
  • نمره ترم قبل بالا‌تر از 85
  • تعداد غیبت بیش از 4 جلسه نباشد
    تبصره: چهارمین جلسه غیبت، می‌بایست غیبت امتحان پایان ترم باشد.

 

Conditional Pass

دانشجویی که نمره نهایی او بین 65 تا 69.5 باشد، به‌طور مشروط قبول اعلام می‌شود. شرط قبولی دانشجویانی که Conditional Pass اعلام شده اند، کسب نمره بالای 70 در ترم بعد است. در صورتی که این دانشجویان در ترم بعد نیز نمره زیر 70 را کسب نماید، Fail اعلام می‌شوند.

هیچ نمره‌ای به‌صورت تلفنی اعلام نمی‌شود و دانشجویان واحدهای خارج از تهران و دانشجویان واحدهای تهران می‌توانند نمرات خود را بر روی سایت ناتوس مشاهده نمایند.

اعتراض زبان آموزان به نمرات‌: زبان آموزان تا 72 ساعت پس از اعلام نتایج، قادرخواهند بود اعتراض خود را به‌صورت کتبی به دفتر ثبت‌نام ارائه دهند در غیر این‌صورت هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.